Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cílení reklamy na internetu
Pokorná, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Baranyk, Jan (oponent)
Cílem práce je zhodnotit a případně navrhnout efektivnější využití cílené reklamy na internetu pro konkrétní společnost. Tato práce nemá za cíl poskytnout unifikovaný návod pro podobné společnosti. Hodnocení je zcela individuální pro danou společnost. Abych tohoto cíle dosáhla, popíši nejprve prostředí internetového marketingu. Zaměřím se na cíle internetových kampaní, metriky hodnocení úspěšnosti reklamy, na druhy internetových reklam a zejména na druhy cílení. Představím charakteristiku firmy a poté přiblížím současný stav internetového marketingu v této firmě a navrhnu případná zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.